عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

 

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

نظر یادتون نره.ممنونم

 


نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت0:55---13 بهمن 1391
خوشم م م م او و ومدمرسی

fati:gh
ساعت14:10---27 دی 1391
سلام خسته نباشید راستش اولش فکر کردم دختر باشید اخه متنا و عکساتون همه چیزتون خیلی احساسیه

بهار
ساعت7:58---21 آذر 1391
عالی بود

مژگان
ساعت8:51---30 شهريور 1391
حیف بود بگم وبلاگ چون واقعا زیباست. فکر کنم اینقدر نظر بدم که دیوونه بشی از دستم پاسخ:he na eb nadare khoshhal misham

فانیز 
ساعت8:34---6 بهمن 1390
از من نپرس که اشکهایم را برای چه به پروانه ها هدیه می دهم !همه می دانند که دوری تو روحم را می آزارد .تو خود پروانه ها را به من سپردی که میهمان لحظه های بی کسی ام باشند ...نگاهتت را از چشمم برندار ، مرا از من نگیر ...هوای سرد اینجا را دوست ندارم ...مرا عاشقانه در آغوش بگیر که تنهاي تنهايم...

نیلوفر
ساعت12:19---21 آبان 1390
نبودن هیچکس سخت نیست....

فراموش کردن یک بودن سخت استپاسخ:chera nabodane hich yaro hamdamiyam kheilii sakhte nilofar


نیلوفر
ساعت12:18---21 آبان 1390
گاهی خدا آنقدر صدایت را دوست دارد که سکوت می کند تا بارها بگویی خداای منپاسخ::)mersi kheili ghashang bod tahala be inesh fek nakarde bodam:(

sanaz
ساعت11:59---11 آبان 1390
ali bo0o0o0d
پاسخ:kheili mamnon sanaz khanom:(mmanon az nazareton


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br